Uvedena nova mjera za vinare – do 100 tisuća eura za informiranje potrošača o kakvoći hrvatskih vina

Slika /arhiva/datastore/imagestore/780x400/780x400_1528975608vineyard-1612092_1920.jpg

Izmjenama Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018., tzv. Vinske omotnice uvedena je nova mjera Informiranje u državama članicama, koja promovira odgovornu konzumaciju vina te sustav zaštićenih oznaka izvornosti i zemljopisnog podrijetla. Objavljen je prvi natječaj za mjeru Informiranje u državama članicama   iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. Ta je mjera uvedena Izmjenama Nacionalnog programa i sada se po prvi puta provodi. Rok za podnošenje prijava Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju je do 31. srpnja 2018. godine.

„U razgovoru s našim vinarima identificirali smo potrebu uvođenja ove mjere jer, iako su naša vina vrhunska i nose prestižne svjetske nagrade, troškovi promocije vina su veliki pa je red i da država pomogne. Novom mjerom financiramo promidžbu naših vina u članicama Europske unije, koje je naše najveće i najvjernije tržište. Istina je da je tu i konkurencija najveća, ali naša vina uvijek su znala pronaći put do europskih poznavatelja kvalitete.“

– izjavio je potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar Tomislav Tolušić.

Korisnici mjere Informiranje mogu biti: stručne organizacije, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije i javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna. Informativne aktivnosti koje financiramo obuhvaćaju informiranje potrošača u državama članicama u pogledu odgovorne konzumacije vina i rizika povezanih sa štetnom konzumacijom vina te sustava zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla Unije u pogledu posebne kakvoće, ugleda ili ostalih značajki koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla. Dozvoljeni troškovi unutar mjere Informiranje su sudjelovanje u informativnim kampanjama sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili značaja za Uniju oglašavanje u medijima na tržištu država članica (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže) izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica administrativni troškovi i troškovi osoblja.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 100.000 EUR. od toga maksimalni iznos potpore iznosi 50.000 EUR-a budući da razina potpore iznosi do 50% ukupno prihvatljivih troškova. Minimalni iznos potpore po projektu iznosi 3.000 EUR. 

Natječaj i detaljne upute s obrascima dostupni su ovdje.



Stranica