- Objavljeno: 14.10.2019.
U susret Zelenom tjednu – promidžba hrvatske poljoprivrede
Hrvatska je zemlja partner na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova poljoprivrede i prehrambene industrije „Međunarodni Zeleni Tjedan". Sajam će se održati u Berlinu u razdoblju od 17. do 26. siječnja 2020. i od izuzetnog je značaja za promociju hrvatske poljoprivrede i prehrambene industrije. Uz veliki gospodarski značaj Zeleni tjedan predstavlja važno političko mjesto na kojem se pored gospodarskih delegacija okupljaju i brojni ministri i visoki dužnosnici stranih zemalja, visoki predstavnici Europske unije te međunarodnih organizacija.
Ukupno 45 hrvatskih proizvođača izložit će svoje proizvode na Zelenom tjednu te njemačkom i svjetskom tržištu predstaviti najbolje hrvatske proizvode na Hrvatskom štandu na 1000 m2 izložbenog prostora. Posjetitelji sajma će moći okusiti Hrvatsku u nacionalnom restoranu s odabranim tradicionalnim hrvatskim jelima. Hrvatskim proizvođačima pružit će se prilika da predstave svoje proizvode te sklope nove poslovne dogovore, a Sajam će doprinijeti međunarodnoj prezentaciji i prepoznatljivosti Hrvatske u gospodarskom, poljoprivredno – prehrambenom, ali i turističkom kontekstu. Hrvatska i Njemačka iz godine u godinu potvrđuju da su prijateljske zemlje, i to ne samo u diplomatskim i gospodarskim odnosima. Nijemci su među najbrojnijim gostima koji kao turisti posjećuju Hrvatsku tijekom cijele godine. Kao zemlja partner ovogodišnjeg Zelenog tjedna, imamo priliku i dužnost Berlinu, Njemačkoj i svijetu hrvatsku poljopriredu i prehrambenu industriju prikazati na najboljoj europskoj poljoprivrednoj pozornici, a to je svakako Zeleni tjedan.
Ministarstvo poljoprivrede organiziralo je posjet Hrvatskoj za njemačke novinare koji prate poljoprivredu. Za vrijeme boravka u Hrvatskoj posjetili su Dalmaciju, Slavoniju i Središnju Hrvatsku, obišli su uzgajališta morske ribe, vidjeli proizvodnju soli, pršuta, sira, različite preradbene pogone, male i velike proizvođače te kušali jela i pića iz naše bogate enogastronomske ponude.
Video koji su snimili možete pogledati ovdje: https://www.gruenewoche.de/en/PressService/PressPhotos/
Galeriju slika možete pogledati ovdje: https://www.gruenewoche.de/en/PressService/MediaCenter/
Hrvatska ima najveću trgovinsku razmjenu upravo s Europskom unijom, udio je čak 65%, a sve se više otvara prostor i za treća tržišta i to je nešto što želimo iskoristiti. Njemačka je jedno od najvažnijih hrvatskih izvoznih tržišta, jer tu plasiramo gotovo desetinu ukupnog izvoza poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda. Izvoz u Njemačku je svake godine u porastu i vjerujemo da će ovakav način prezentacije hrvatske hrane podići razinu i kvalitetu razmjene. Prostora za povećanje robne razmjene između naše dvije zemlje ima, pogotovo u području poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, a dio optimizma leži u činjenici da Hrvatska ima najbrže rastući udio površina u ekološkoj poljoprivredi od svih država članica Europske unije i svake godine raste obujam i vrijednost proizvodnje prehrambenih proizvoda iz ekološkog uzgoja. Hrvatska na zajedničkom tržištu Europske unije vidi svoju priliku prije svega u području vrhunskih poljoprivrednih proizvoda, u ekološkoj poljoprivredi te u jačem povezivanju poljoprivrede s turizmom. Pri tome posebno naglašavamo važnost malih poljoprivrednih gospodarstava, koja prevladavaju u proizvodnoj strukturi u Hrvatskoj i koja su dokazala svoju sposobnost prilagodbe i opstanka. Ministarstvo poljoprivrede partner je proizvođačima i potencijalnim ulagačima u razvoju modernog, tehnološki inovativnog i konkurentnog poljoprivredno-prehrambenog i ribarskog sektora.
Više o nastupu Hrvatske na Zelenom tjednu pogledajte na našoj web stranici: https://zelenitjedan2020.hr/
Pisane vijesti
Ukupno 45 hrvatskih proizvođača izložit će svoje proizvode na Zelenom tjednu te njemačkom i svjetskom tržištu predstaviti najbolje hrvatske proizvode na Hrvatskom štandu na 1000 m2 izložbenog prostora. Posjetitelji sajma će moći okusiti Hrvatsku u nacionalnom restoranu s odabranim tradicionalnim hrvatskim jelima. Hrvatskim proizvođačima pružit će se prilika da predstave svoje proizvode te sklope nove poslovne dogovore, a Sajam će doprinijeti međunarodnoj prezentaciji i prepoznatljivosti Hrvatske u gospodarskom, poljoprivredno – prehrambenom, ali i turističkom kontekstu. Hrvatska i Njemačka iz godine u godinu potvrđuju da su prijateljske zemlje, i to ne samo u diplomatskim i gospodarskim odnosima. Nijemci su među najbrojnijim gostima koji kao turisti posjećuju Hrvatsku tijekom cijele godine. Kao zemlja partner ovogodišnjeg Zelenog tjedna, imamo priliku i dužnost Berlinu, Njemačkoj i svijetu hrvatsku poljopriredu i prehrambenu industriju prikazati na najboljoj europskoj poljoprivrednoj pozornici, a to je svakako Zeleni tjedan.
Ministarstvo poljoprivrede organiziralo je posjet Hrvatskoj za njemačke novinare koji prate poljoprivredu. Za vrijeme boravka u Hrvatskoj posjetili su Dalmaciju, Slavoniju i Središnju Hrvatsku, obišli su uzgajališta morske ribe, vidjeli proizvodnju soli, pršuta, sira, različite preradbene pogone, male i velike proizvođače te kušali jela i pića iz naše bogate enogastronomske ponude.
Video koji su snimili možete pogledati ovdje: https://www.gruenewoche.de/en/PressService/PressPhotos/
Galeriju slika možete pogledati ovdje: https://www.gruenewoche.de/en/PressService/MediaCenter/
Hrvatska ima najveću trgovinsku razmjenu upravo s Europskom unijom, udio je čak 65%, a sve se više otvara prostor i za treća tržišta i to je nešto što želimo iskoristiti. Njemačka je jedno od najvažnijih hrvatskih izvoznih tržišta, jer tu plasiramo gotovo desetinu ukupnog izvoza poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda. Izvoz u Njemačku je svake godine u porastu i vjerujemo da će ovakav način prezentacije hrvatske hrane podići razinu i kvalitetu razmjene. Prostora za povećanje robne razmjene između naše dvije zemlje ima, pogotovo u području poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, a dio optimizma leži u činjenici da Hrvatska ima najbrže rastući udio površina u ekološkoj poljoprivredi od svih država članica Europske unije i svake godine raste obujam i vrijednost proizvodnje prehrambenih proizvoda iz ekološkog uzgoja. Hrvatska na zajedničkom tržištu Europske unije vidi svoju priliku prije svega u području vrhunskih poljoprivrednih proizvoda, u ekološkoj poljoprivredi te u jačem povezivanju poljoprivrede s turizmom. Pri tome posebno naglašavamo važnost malih poljoprivrednih gospodarstava, koja prevladavaju u proizvodnoj strukturi u Hrvatskoj i koja su dokazala svoju sposobnost prilagodbe i opstanka. Ministarstvo poljoprivrede partner je proizvođačima i potencijalnim ulagačima u razvoju modernog, tehnološki inovativnog i konkurentnog poljoprivredno-prehrambenog i ribarskog sektora.
Više o nastupu Hrvatske na Zelenom tjednu pogledajte na našoj web stranici: https://zelenitjedan2020.hr/