- Objavljeno: 03.12.2020.
Objavljeni natječaji za promociju hrvatskih vina na stranim tržištima
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u četvrtak, 3. prosinca 2020., natječaje za mjeru Informiranje u državama članicama i mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina koji u cilju ima povećanje udjela izvoza na tržištima trećih zemalja te unaprjeđenje imidža i prepoznatljivosti hrvatskih vina na stranim tržištima. Razina potpore iznosi do 80 posto ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU, a najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu za mjeru Promidžba iznosi 250 tisuća eura te 100 tisuća eura u mjeri Informiranje.
Sredstva iz mjere Promidžba moći će se koristiti za objavljivanje reklama u medijima uključujući društvene mreže, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u promotivne materijala za treće zemlje, kao i ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativne troškove i troškove osoblja korisnika.
Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima uključujući sajmove i izložbe od nacionalnog značaja ili značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnih materijala za tržište članica i administrativni troškovi i troškovi osoblja.
Korisnici obje mjere su stručne organizacije u sektoru vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja proizvođača, sektorske organizacije u sektoru vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina, s napomenom da su privatna poduzeća registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi korisnici samo u mjeri Promidžba, dok su iznimka iz mjere Informiranje javna tijela.
Rok za podnošenje prijava za mjere Promidžbe i Informiranje je do 5. veljače 2021. godine.
Pisane vijesti
Sredstva iz mjere Promidžba moći će se koristiti za objavljivanje reklama u medijima uključujući društvene mreže, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u promotivne materijala za treće zemlje, kao i ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativne troškove i troškove osoblja korisnika.
Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima uključujući sajmove i izložbe od nacionalnog značaja ili značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnih materijala za tržište članica i administrativni troškovi i troškovi osoblja.
Korisnici obje mjere su stručne organizacije u sektoru vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja proizvođača, sektorske organizacije u sektoru vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina, s napomenom da su privatna poduzeća registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi korisnici samo u mjeri Promidžba, dok su iznimka iz mjere Informiranje javna tijela.
Rok za podnošenje prijava za mjere Promidžbe i Informiranje je do 5. veljače 2021. godine.