- Objavljeno: 19.09.2019.
Ministrica Vučković s poljoprivrednim novinarima iz Njemačke
Ministrica Marija Vučković susrela se danas, 19. rujna 2019. godine u Ministarstvu poljoprivrede u Zagrebu s desetak poljoprivrednih novinara iz Njemačke koji u Hrvatskoj borave kako bi se upoznali s hrvatskom poljoprivredom, proizvođačima i našom gastro ponudom jer je Hrvatska zemlja partner na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova poljoprivrede i prehrambene industrije „Međunarodni Zeleni Tjedan".
Sajam će se održati u Berlinu u razdoblju od 17. do 26. siječnja 2020. i od izuzetnog je značaja za promociju hrvatske poljoprivrede i prehrambene industrije.
Uz veliki gospodarski značaj Zeleni tjedan predstavlja važno političko mjesto na kojem se pored gospodarskih delegacija okupljaju i brojni ministri i visoki dužnosnici stranih zemalja, visoki predstavnici Europske unije te međunarodnih organizacija.
Oko pedeset hrvatskih proizvođača izložit će svoje proizvode na Zelenom tjednu te njemačkom i svjetskom tržištu predstaviti najbolje hrvatske proizvode na Hrvatskom štandu na 1000 m2 izložbenog prostora. Posjetitelji sajma će moći okusiti Hrvatsku u nacionalnom restoranu s odabranim tradicionalnim hrvatskim jelima. Hrvatskim proizvođačima pružit će se prilika da predstave svoje proizvode te sklope nove poslovne dogovore, a Sajam će doprinijeti međunarodnoj prezentaciji i prepoznatljivosti Hrvatske u gospodarskom, poljoprivredno – prehrambenom, ali i turističkom kontekstu.
„U prvoj polovici 2020. godine Hrvatska će imati posebnu priliku biti u središtu pozornosti europske javnosti jer će predsjedati Vijećem Europske unije što će osim političkog pozicioniranja zemlje, otvoriti prostor i za predstavljanje kulture, tradicije, hrane i svega onoga što Hrvatsku čini posebnom i drugačijom“
– izjavila je ministrica Vučković te dodala
„U Berlinu okupljamo najbolje što Hrvatska ima, velike i male proizvođače, zaštićene i autohtone proizvode, koji će se naći uz bok sa 1.800 izlagača iz cijeloga svijeta. Njemačka je jedna od naših najvažnijih trgovinskih partnera, a ovo će biti iznimna prilika za unaprijeđenje te suradnje, sklapanje novih poslova i prezentaciju mogućnosti koje Hrvatska ima na velikom europskom tržištu."
Na sastanku ministrice s njemačkim novinarima sudjelovao je i predsjednik Hrvatske gospodarske komore g. Luka Burilović i g. Lars Jeger, direktor Zelenog tjedna.
Za vrijeme boravka u Hrvatskoj njemački novinari posjetili su Dalmaciju, Slavoniju i Središnju Hrvatsku, obišli su uzgajališta morske ribe, vidjeli proizvodnju soli, pršuta, sira, različite preradbene pogone, male i velike proizvođače te kušali jela i pića iz naše bogate enogastronomske ponude.
Pisane vijesti
Sajam će se održati u Berlinu u razdoblju od 17. do 26. siječnja 2020. i od izuzetnog je značaja za promociju hrvatske poljoprivrede i prehrambene industrije.
Uz veliki gospodarski značaj Zeleni tjedan predstavlja važno političko mjesto na kojem se pored gospodarskih delegacija okupljaju i brojni ministri i visoki dužnosnici stranih zemalja, visoki predstavnici Europske unije te međunarodnih organizacija.
Oko pedeset hrvatskih proizvođača izložit će svoje proizvode na Zelenom tjednu te njemačkom i svjetskom tržištu predstaviti najbolje hrvatske proizvode na Hrvatskom štandu na 1000 m2 izložbenog prostora. Posjetitelji sajma će moći okusiti Hrvatsku u nacionalnom restoranu s odabranim tradicionalnim hrvatskim jelima. Hrvatskim proizvođačima pružit će se prilika da predstave svoje proizvode te sklope nove poslovne dogovore, a Sajam će doprinijeti međunarodnoj prezentaciji i prepoznatljivosti Hrvatske u gospodarskom, poljoprivredno – prehrambenom, ali i turističkom kontekstu.
„U prvoj polovici 2020. godine Hrvatska će imati posebnu priliku biti u središtu pozornosti europske javnosti jer će predsjedati Vijećem Europske unije što će osim političkog pozicioniranja zemlje, otvoriti prostor i za predstavljanje kulture, tradicije, hrane i svega onoga što Hrvatsku čini posebnom i drugačijom“
– izjavila je ministrica Vučković te dodala
„U Berlinu okupljamo najbolje što Hrvatska ima, velike i male proizvođače, zaštićene i autohtone proizvode, koji će se naći uz bok sa 1.800 izlagača iz cijeloga svijeta. Njemačka je jedna od naših najvažnijih trgovinskih partnera, a ovo će biti iznimna prilika za unaprijeđenje te suradnje, sklapanje novih poslova i prezentaciju mogućnosti koje Hrvatska ima na velikom europskom tržištu."
Na sastanku ministrice s njemačkim novinarima sudjelovao je i predsjednik Hrvatske gospodarske komore g. Luka Burilović i g. Lars Jeger, direktor Zelenog tjedna.
Za vrijeme boravka u Hrvatskoj njemački novinari posjetili su Dalmaciju, Slavoniju i Središnju Hrvatsku, obišli su uzgajališta morske ribe, vidjeli proizvodnju soli, pršuta, sira, različite preradbene pogone, male i velike proizvođače te kušali jela i pića iz naše bogate enogastronomske ponude.