Ministrica Brnjac se sastala s predstavnicima turističkog i prehrambeno-poljoprivrednog sektora

Slika /slike/Priopcenja/20211029_sastanak.jpg
U sklopu Dana hrvatskog turizma u četvrtak, 28. listopada 2021., ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac održala je, između ostalog, i sastanak s predstavnicima turističkog, prehrambenog i poljoprivrednog sektora, s ciljem daljnjeg povezivanja ovih industrija. Na sastanku s predstavnicima prehrambeno-poljoprivrednog sektora u ime Ministarstva poljoprivrede sudjelovao je državni tajnik Tugomir Majdak.

Na sastanku su prisustvovali predstavnici nekih od najvećih turističkih tvrtki u Hrvatskoj te predstavnici prehrambeno-poljoprivredne industrije poput Podravke, PIK Vrbovca, Vindije, Grupe Pivac, Fortenova, Cromaris, PPK Valpovo itd., kako bi se dodatno istaknule brojne prednosti povezivanja kroz suradnju poljoprivrednih i gastronomskih subjekata, a što dovodi do rasta prodaje proizvoda OPG-ova i turističkih usluga te do postavljanja provjerenih standarda kvalitete koji privlače goste.
 
„Značaj turizma i poljoprivrede za Hrvatske je izniman, a o tome najbolje govori podatak kako ove industrije zajednički čine direktni udio u BDP-u od oko 20 posto, a indirektni i direktni utjecaj na BDP doseže i 30 posto. S obzirom na daljnju usmjerenost hrvatskog turizma na ekološku osviještenost i održivi razvoj, uloga domaće proizvodnje imat će sve veću ulogu u razvoju turizma. Samim time je iznimno važno spomenuti koliko je važna sinergija ovih dvaju industrija, a to je najviše vidljivo kroz mogućnosti razvoja ruralnog turizma i ruralnih sredina te mogućnosti plasiranja hrvatskih poljoprivrednih proizvoda u turizmu. Strategija Europske komisije je “Od polja do stola”, hrvatsko polje je naša poljoprivreda, a hrvatski stol je naš turizam i moramo napraviti sve kako bismo to što bolje povezali“, istaknula je ministrica Brnjac tijekom sastanka.
 
“Potrebno je povećati obujam poljoprivredne proizvodnje te raditi na daljnjoj zaštiti i prepoznatljivosti hrvatskih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda kroz sustav “Dokazana kvaliteta” te EU oznake kvalitete. Samodostatnost poljoprivrednih proizvoda i plasman istih kroz turističku gastronomsku ponudu ciljevi su koje definira Strategija poljoprivrede RH do 2030. godine”, naglasio je tom prilikom državni tajnik Majdak.

Naslovna fotografija izvor: HTZ

Pisane vijesti