Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.
Korisnici mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja su: stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna i privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.
Dozvoljeni troškovi unutar mjere Promidžba su:
- objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
- ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje
- ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
- ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te
- administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnikaRazina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore (de minimis potpora). Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250.000 EUR.
Rok za podnošenje prijava je do
14. veljače 2020. godine, a natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su
ovdje.
U razdoblju 2014.-2018. objavljeno je 12 natječaja za mjeru Promidžba.
Od početka 2014. godine - od kada je započela provedba Nacionalnog programa pomoći sektoru vina odobrena je isplata za 74 projekata u ukupnom iznosu 14.477.295,68 HRK. U 2019. godini isplaćeno je 6.138.096,92 HRK, a iskoristivost omotnice za ovu mjeru iznosila je 88,9% za 2019. godinu.
Pisane vijesti